19 Şubat 2017 Pazar

Emsalsiz Müşteri Deneyimleri Yaratmak

Kurumların yaratmaya çalıştıkları süreç gelişimleri ve bunların karşılığında elde edilen müşteri memnuniyeti ve karlılığa dayanan müşteri deneyimi organizasyonları son zamanlarda ele alınmaya başlanan yeni kavramlardan biri, okuduğumuz bu kitapta da müşteri deneyimi için farkındalık yaratılmış, şirketlerde nasıl uygulanabilirliği örnek  olarak yapılmış olan uygulamalardan bahsediliyor.
 
 
Müşteri deneyimi ekiplerinin yapması gerekenler içi yol gösterici olmuş,  patronsanız, çalışansanız ya da müşteri iseniz müşteri deneyimi için farkındalığınız bu kitapla artıyor olacak.
 
Kitapta ele alınan başlıca konular;
 
·         Müşteri deneyimi nasıl başlamalı
·         Sorulması gereken sorular neler
·         Farklı bakış açıları nasıl kazanılır
·         Anayasa nasıl oluşmalı, kimler oluşturmalı
·         Başarılı şirketlerin ortak özellikleri
 
Faydalı  bu eser için yazarına teşekkür ederiz
 
E-kitap olarak da temin edilebilmektedir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Başarı ile gönderildi. Teşekkür ederiz.