Kurumların yaratmaya çalıştıkları süreç gelişimleri ve
bunların karşılığında elde edilen müşteri memnuniyeti ve karlılığa dayanan
müşteri deneyimi organizasyonları son zamanlarda ele alınmaya başlanan yeni
kavramlardan biri, okuduğumuz bu kitapta da müşteri deneyimi için farkındalık
yaratılmış, şirketlerde nasıl uygulanabilirliği örnek olarak yapılmış olan uygulamalardan bahsediliyor.
Müşteri deneyimi ekiplerinin yapması gerekenler içi yol
gösterici olmuş, patronsanız,
çalışansanız ya da müşteri iseniz müşteri deneyimi için farkındalığınız bu
kitapla artıyor olacak.
Kitapta ele alınan başlıca konular;
·
Müşteri deneyimi nasıl başlamalı
·
Sorulması gereken sorular neler
·
Farklı bakış açıları nasıl kazanılır
·
Anayasa nasıl oluşmalı, kimler oluşturmalı
·
Başarılı şirketlerin ortak özellikleri
Faydalı bu eser için
yazarına teşekkür ederiz
E-kitap olarak da temin edilebilmektedir.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Başarı ile gönderildi. Teşekkür ederiz.