19 Eylül 2016 Pazartesi

Yabancı

Merhaba,
Yepyeni bir eğitim öğretim yılına başlandığı bugün, ben de tüm öğrencilere başarılar diliyorum. Okul ödevlerinden, projelerinden fırsat yaratıp ek olarak bol bol kitap okuyabilecekleri, kitaplıklarına yepyeni kitaplar ekleyebilecekleri bir dönem olması  dileklerimle... Uzun bayram tatili nedeni ile yazılarıma biraz ara verdim ama bayram tatilini fırsat bilip bitirdiğim kitabı hemen kaleme alıyorum.
Yabancı, adlı eser için yorum tamamen okuyucunun kendisine ait, ancak uzun yıllardır en çok satanlar listesinde yeralıp merakla incelenmeyi başarmış bir kitap.
Ben de bu bilgi ile elime aldım. Duygu durumu nötr bir adam, annesini kaybediyor ve hiçbir üzülme belirtisi göstermiyor...Sanki sıradan bir olay yaşanıyor, nasıl bu kadar sakin diye düşünüp ardından nasıl bir hikaye doğacak derken bir de baktım kitap bitti.
Duru bir anlatım,  iyi bir çeviri ile sona gelebildiğim bir kitap oldu benim için. Ancak aradığım tadı bulabildim mi, beklentilerim nerede kaldı tartışılır...
Albert Camus dilini merak edenlerin keyifle okumalarını diliyorum. Ben de bundan sonrasında bir kitabını daha elime alırım diye düşünüyorum.
Yabancı, e-kitap olarak da satılmakta.
Kitap sayfa sayısı: 119

2 yorum:

  1. Benden size bir tavsiye bu blog işlerinde güncel olmak kadar bloğu resimlerle donatmakta önemli. Uzun süredir bu tarz blogları takip eden biri olarak yorumlarda görselliğe çok çok önem veren arkadaşların daha çok ilerlerdiklerini gözlemledim. Neyse yinede hayırlı olsun diyelim ;)

    YanıtlaSil
  2. Görüşleriniz için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

Başarı ile gönderildi. Teşekkür ederiz.