8 Kasım 2016 Salı

Bir Dinazorun Gezileri

Merhaba kitap dostlarım,
Sonbaharda yaz bitmese diyorsanız, yazın esintileri ile bol bol mavide geçen anıları okumak istiyorsanız  ve bunu samimi bir anlatımla dinlemek isterseniz bu kitap size göre. Hızlı  şekilde ilerliyorum, kitabın sonlarındayım, açıkçası Bir Dinazorun Gezileri ile geç buluşmuşum. 

Mina Urgan dolaysız anlatım ve sade dili ile Türkiye ve Avrupa'ya  yaptığı gezileri anlatıyor. Örneğin, Paris'i anlatırken kültürsüzler eğlence merkezlerinden, lüks mağazalarından dolayı Paris' i severken, kültürlüler de müzelerinden, sanat galerilerinden, konser salonlarından dolayı bu şehre bayılırlar demiştir. 
Diğer yandan ilginçtirki kendisi bu kitabın neden çok sevildiğini anlayamamış ve bunu kitabın önsözünde samimi şekilde belirtmiş. Okurken bana çok keyifli geldi. Günümüz Türkiyesi ve dünya toprakları ile geçmişi kıyaslama şansı yakalayabiliyorsunuz. Aslında önce Bir Dinazorun Anıları' nı okuyup ardından geziler kitabını da okuyabilirsiniz. Mina Urgan'ı çok uzun zamandır okumak istiyordum Gezileri' ne başlayınca daha kitap bitmeden Bir Dinazorun Anıları'nı da aldım. Anlatım ve bahsettikleri bana çok eğlenceli geldi.
Yeryüzünde keyifli bir yolculuğa çıkmak isterseniz yararlanabileceğiniz bir kitap.
Keyifli okumalar dilerim.
E- kitap olarak da satılmakta.


 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Başarı ile gönderildi. Teşekkür ederiz.