15 Ekim 2016 Cumartesi

O Adam Buraya Gelecek - Pucca Günlük 5. Kitap

Merhaba sevgili okuyucular,
Pucca' dan bahsetmeye gerek var mı bilemiyorum. Bir blogger' ın günlüklerinden yola çıkılarak hazırlanmış bir seri kitap, dili eğlenceli, biraz kafanızı dağıtmak, bir genç hanımın ruh haline ortak olmak isteyenler için  harika vakit geçirmenizi sağlıyor olacak.
Bu benim 3. kitabım... Pucca' ın ilk ikisini okumuş, ikincisini çok sevimli bulmamıştım,  ancak geçen gün D&R da gezerken  Pucca' nın bu 5. kitabının kapağı çok cıvıl cıvıl geldi, gözümü okşadı tekrar şans vermek istedim. Tatil gününü neşeli kitaplara ayırmak isteyenler için biçilmiş kaftan. Bahsettiği her konu tabiki de çok ilginizi çekmese bile anlatım dili ile sizi eğlendiriyor.
D&R dan bu sıralar indirimli satın alabiliyorsunuz üstelik. Bu arada seriyi ilk baştan itibaren okumak zorunda değilsiniz, aradan bir kitap seçseniz de neşeli okunabiliyor.
Merak edenler için keyifli okumalar diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Başarı ile gönderildi. Teşekkür ederiz.