31 Ocak 2017 Salı

İşte Zor İnsanlar

İster işyerinizde olun ister özel yaşamda iletişim kurduğunuz insanlar yüzünden zorlu zamanlar geçiriyor olabilirsiniz, bu sizden kaynaklanmayabilir, bütünü ile karşı tarafın kimliği, hayata bakışı, iletişimden anladığı ya da anlamadığı ile ilgili olabilir.
 
Sıradan bir diyalog sonrasında kendinizi kötü, aşağılanmış hissedebilirsiniz ya da suçlu ilan edilebilirsiniz. Eğer karşı tarafı tanıma fırsatı yakalayanlardansanız şanslınız, bunun sizi üzmesine izin vermeyin. İşyerinde  yaşanan iletişim zorluklarını hikayeleştirerek anlatan bir kitap bu, üzülenleri, üzenleri, alınabilecek önlemleri, yaşananlar için çözüm önerilerini sıkılmadan bulabiliyor ve anlatılan hikayelerde kendi örneklerinize de rastlayabiliyorsunuz.
 
Örneğin bir fimada yönetici asistanı olarak çalışırken zorlu bir yönetici ile evdeki kardeşiniz arasındaki benzerliklerden yola çıkarak bir iletişim kalkanı oluşturabilirsiniz, ya da bir hastanede şikayet çözüm biriminde görev alıyor iseniz, hastane çalışanlarından birinin dahi şikayetine nasıl müdahale edeceğinizi bu kitapta örnekleri ile bulabilirsiniz. Şikayet çözerken atmanız gereken  7 adım detaylı şekilde anlatılmış, işler ne kadar zor olsa da en azından  kolay bir çözüm yolu  her zaman oluşturulabilir. İşyerinizde sizi yakında tanımaya çalışanları peki siz ne kadar tanıyorsunuz, tanımak için ne yapmalı ya da yapmamalısınız. Tabi tüm bunları yaparken inanç, motivasyon ve çabanız mutlaka yerinde olmalı.
 
İletişim konusunda farkındalık yaratan bir kitap, zorluklarla mücadele edenler ve zorluk yaratanların incelemesi gereken bir kitap da diyebilirim.
 
Örgütsel davranış alanına ilgisi olan, çalışma alanında ya da özel yaşantısında iletişim becerilerini geliştirmek isteyenlerin keyifle okuyacakları bir kitap olmuş.
 
Kitap dolusu günler diliyoruz.
 
Not: E-Kitap olarak da edinebilirsiniz.
Kitabın Yazarı, Özden Aslan
 
 
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Başarı ile gönderildi. Teşekkür ederiz.